Av säkerhetsskäl nollställde vi alla lösenord till Fördelszonen i slutet av juli. Det betyder att du måste skapa ett nytt lösenord första gången du besöker Fördelszonen efter nollställningen. Lösenordet behöver bara bytas en gång. Därefter loggar du alltid in med ditt nya lösenord.

Av olika anledningar får dock ett fåtal användare problem med att byta lösenord. När du byter lösenord skickar vi e-post med en länk, men om du till exempel har bytt e-postadress sedan du registrerade dig i Fördelszonen kan systemet inte känna igen dig på den nya adressen. Det kan även finnas andra orsaker.

Vi är redo att hjälpa dig

Om du av någon anledning inte kan skapa ett nytt lösenord, eller om du har problem med att logga in, så finns vi här för att hjälpa till. Mejla vår kundtjänst – och ange gärna ditt prenumerationsnummer och eventuella e-postadresser som du kan ha använt när du skapade din profil, om du idag skickar e-post från en ny adress. Berätta även gärna om eventuella felmeddelanden som du får.

Skriv till vår kundtjänst på [email protected]